VMR Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 [Norwegian]Hvordan syk er du? [/Norwegian][Norwegian] mage greier[/Norwegian][Norwegian]Som for eksempel? Har du noe spesielt? [/Norwegian]And get well soon, man Quote Link to comment
Notte Posted November 6, 2009 Author Share Posted November 6, 2009 [Norwegian] har en sånn magesykdomm som gjør at jeg driter blod O.o og det er ikke bra [Norwegian] Quote Link to comment
Silver Dot Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 [English] WAHT? [/English] Quote Link to comment
bastardman Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 [Norwegian] har en sånn magesykdomm som gjør at jeg driter blod O.o og det er ikke bra [Norwegian]Dude, what Quote Link to comment
VMR Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 [Norwegian] har en sånn magesykdomm som gjør at jeg driter blod O.o og det er ikke bra [Norwegian]OMFG[Norwegian]Seriøst?? Er det vanelig at du blir syk av det..? hvor lang tid tar det å bli frisk? O.o[/Norwegian] Quote Link to comment
Silver Dot Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 [Norwegian] har en sånn magesykdomm som gjør at jeg driter blod O.o og det er ikke bra [Norwegian]Dude, whatLet it go, man.Let them have their offtopic Norwegian showdown. Quote Link to comment
VMR Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 [Norwegian] har en sånn magesykdomm som gjør at jeg driter blod O.o og det er ikke bra [Norwegian]Dude, whatLet it go, man.Let them have their offtopic Norwegian showdown.It's not offtopic at all, we're talking about his condition It's actually pretty serious (At least I think so... Sounds that way O.o) Quote Link to comment
Silver Dot Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 We care about him too Quote Link to comment
Notte Posted November 6, 2009 Author Share Posted November 6, 2009 (edited) [Norwegian] har en sånn magesykdomm som gjør at jeg driter blod O.o og det er ikke bra [Norwegian]OMFG[Norwegian]Seriøst?? Er det vanelig at du blir syk av det..? hvor lang tid tar det å bli frisk? O.o[/Norwegian][Norwegian]ja, er kronisk så kan har det resten av livet men går i perioder når jeg er syk kan bli frisk imorra eller om 20 år og kan du oversette? greier ikke p forklare dete på UK [Norwegian]And crappy english! IM shitting blod! out of my ass! Edited November 6, 2009 by Notte Quote Link to comment
Navo Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 [Norwegian] har en sånn magesykdomm som gjør at jeg driter blod O.o og det er ikke bra [Norwegian]Dude, whatThe ego of a norwegian person is often too big to speak english. Quote Link to comment
Notte Posted November 6, 2009 Author Share Posted November 6, 2009 (edited) i have a crappy engish lol vil nver understad a grapp if i try to explane IM shitting blod! out of my ass Edited November 6, 2009 by Notte Quote Link to comment
Danni Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 [Danish] for fanden man.. Man kan sgu da ikke skide blod ud [/Danish] And I bet we all soon will get a warning for not speaking English Quote Link to comment
bastardman Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 [Norwegian] har en sånn magesykdomm som gjør at jeg driter blod O.o og det er ikke bra [Norwegian]Dude, whatThe ego of a norwegian person is often too big to speak english.Well, as you can see I used the fat-style over "Driter blod". Since I'm from sweden I can understand bits and pieces, and that part scared me. "Shitting blood". Quote Link to comment
Danni Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 [Norwegian] har en sånn magesykdomm som gjør at jeg driter blod O.o og det er ikke bra [Norwegian]Dude, whatThe ego of a norwegian person is often too big to speak english.Well, as you can see I used the fat-style over "Driter blod". Since I'm from sweden I can understand bits and pieces, and that part scared me. "Shitting blood".Exactly was I was asking to, in Danish. I can understand it without any defficulty too. You can't shit fucking blood, unless you have a huge problem, and you will properly bleed to death Quote Link to comment
Chikennugget1 Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 [Norwegian] har en sånn magesykdomm som gjør at jeg driter blod O.o og det er ikke bra [Norwegian]Dude, whatThe ego of a norwegian person is often too big to speak english.Well, as you can see I used the fat-style over "Driter blod". Since I'm from sweden I can understand bits and pieces, and that part scared me. "Shitting blood".Exactly was I was asking to, in Danish. I can understand it without any defficulty too. You can't shit fucking blood, unless you have a huge problem, and you will properly bleed to death Unfair, only French is forbidden in topics? x< When it's some non-dutch language, from countries around, people don't rage so much than when we talk French!^^Revolution!^^ Quote Link to comment
Notte Posted November 6, 2009 Author Share Posted November 6, 2009 [Norwegian] har en sånn magesykdomm som gjør at jeg driter blod O.o og det er ikke bra [Norwegian]Dude, whatThe ego of a norwegian person is often too big to speak english.Well, as you can see I used the fat-style over "Driter blod". Since I'm from sweden I can understand bits and pieces, and that part scared me. "Shitting blood".lol true:P i have ask baby to translete:P i have so bad enhlish:PExactly was I was asking to, in Danish. I can understand it without any defficulty too. You can't shit fucking blood, unless you have a huge problem, and you will properly bleed to death Unfair, only French is forbidden in topics? x< When it's some non-dutch language, from countries around, people don't rage so much than when we talk French!^^Revolution!^^ Quote Link to comment
Dusty Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 [Norwegian] har en sånn magesykdomm som gjør at jeg driter blod O.o og det er ikke bra [Norwegian]Dude, whatThe ego of a norwegian person is often too big to speak english.Well, as you can see I used the fat-style over "Driter blod". Since I'm from sweden I can understand bits and pieces, and that part scared me. "Shitting blood".lol true:P i have ask baby to translete:P i have so bad enhlish:PExactly was I was asking to, in Danish. I can understand it without any defficulty too. You can't shit fucking blood, unless you have a huge problem, and you will properly bleed to death Unfair, only French is forbidden in topics? x< When it's some non-dutch language, from countries around, people don't rage so much than when we talk French!^^Revolution!^^This is an English board, people using it should speak only English.He's apparently not very good at speaking English. You are, so you can speak it. As you've been told before.. Quote Link to comment
Notte Posted November 7, 2009 Author Share Posted November 7, 2009 Baby Ask me in norwegian:P i awnser on norwegian:P no big deal:P i have ask him to translate so take it easy:D Quote Link to comment
Recommended Posts